سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

صدور ابلاغ ۹۲ ‌درصد فرهنگیان خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از صدور ابلاغ ۹۲ درصد فرهنگیان استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

عبدالله حبیبی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مهر خوزستان اظهار کرد: با اقدامات انجام‌شده در قالب پروژه مهر تاکنون ابلاغ ۹۲ درصد همکاران صادر شده است، در حالی که در سال‌های گذشته ابلاغ معلمان بعد از مهرماه انجام می‌شد.

وی افزود: تنها صدور ابلاغ ۸ درصد از همکاران باقی مانده است و این مساله هم به این دلیل است که برخی همکاران چند پایه هستند و نیروهای جدید هم قرار است وارد شوند و به ناچار باید در شهریورماه ابلاغ آن‌ها صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند شاداب‌سازی مدارس نیز گفت: با توجه به اینکه گرمای خوزستان رنگ‌آمیزی تازه را از بین می‌برد، کار رنگ‌آمیزی کلاس‌ها در دهه آخر شهریورماه انجام می‌شود. کلاس‌بندی‌ها نیز انجام شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع کمبود معلم بیان کرد: با توجه به اینکه خوزستان با کمبود نیرو مواجه است که از سال گذشته راهکارهایی برای جبران این مساله در نظر گرفتیم؛ استفاده از ظرفیت استخدامی ماده ۲۸، دانشجو معلمان، اضافه‌کاری همکاران شاغل و استفاده از نیروهای بازنشسته از راهکارهای رفع کمبود معلم است و تعداد معلمان بازنشسته‌ای که بکارگیری می‌شوند در آینده ابلاغ می شود.

حبیبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، پروژه مهر امسال در خوزستان تا ۳۱ مردادماه تکمیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.