آموزش و پرورش شهرستان سمنان بیشترین میزان حضور در مراسم اعتکاف رجبیه را در استان سمنان دارند.

بیش از 14 هزار دانش آموز و فرهنگی در مراسم اعتکاف شرکت می کنند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا عامریان ، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان با اشاره به حضور بیش از 14 هزار دانش‌آموز و فرهنگی استان سمنان در آیین معنوی اعتکاف رجبیه تصریح کرد:  برنامه‌ریزی‌ها برای حضور این تعداد دانش‌آموز در آیین معنوی اعتکاف با همکاری ستاد اعتکاف استان سمنان انجام‌شده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه هزینه حضور در اعتکاف رجبیه برای هر دانش‌آموز در این استان، 150 هزار ریال کمتر از مبالغ مصوب هر شهرستان استان سمنان خواهد بود تhکید کرد: مابه‌التفاوت این مبالغ از سوی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان پرداخت می‌شود.

عامریان بابیان اینکه غیبت دانش‌آموزان و فرهنگیان معتکف از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان، موجه منظور می‌شود،در خصوص دیگر برنامه های فرهنگی در  این آییم مذهبی گفت: توزیع پیک روزشمار اعتکاف و بسته‌‌های ویژه فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ازجمله این برنامه‌ها است.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت : آموزش‌وپرورش شهرستان سمنان با سه هزار و 600 دانش‌آموز و آموزش‌وپرورش مناطق بیارجمند و امیرآباد و شهرستان‌‌های سرخه و آرادان هرکدام با 400 دانش‌آموز معتکف دختر و پسر به ترتیب بیشترین و کمترین سهم را در اعتکاف دانش‌آموزی رجبیه در این استان خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار