سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی در تبریز

شهردار تبریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۴۱ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در مناطق دهگانه این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 هوشیار گفت: ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی از جمله شامل ساخت ۱۳ سالن چند منظوره ورزشی، ساخت و توسعه ۱۲ پارک و بوستان محله‌ای و منطقه ای، هشت طرح فرهنگی و دوستدار کودک شامل سالن‌های مادر و کودک و کافه کتاب، اجرای ۲ پیاده راه و ۲ تقاطع غیرهمسطح است.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت آسفالت ریزی ۴۷ خیابان اصلی شهر، طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید تاکسی و اتوبوس‌های جدید، ساخت کارخانه جدید آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز، توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۷۰ کیلومتر، تملک و مسیرگشایی‌های مختلف، زیباسازی و نصب نماد و مبلمان‌های شهری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با اشاره به تداوم اجرای چنین طرح‌هایی تا پایان سال گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی نیز در این شهر آغاز می‌شود.

هوشیار ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۸ طرح در حوزه‌های مختلف اعم از قرارگاه مسکن، سه سالن ورزشی، سه پیاده راه و سنگفرش، سه پارک و بوستان است که با اعتبار بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری تبریز امسال ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه تدوین و در دستور کار خود قرار داده است که از این میزان ۲۴۰ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه عمرانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.