سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد:

طبق گفته وزیر اطلاعات صرفا محکومیت قضایی وزرای پیشنهادی بررسی شده است

کوثری گفت: درخصوص بحث استعلام وزرا وزیر اطلاعات اعلام کرد که فقط تابعیت و محکومیت قضایی بررسی می‌شود.

اسماعیل کوثری نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله با تشکیل هیئت دولت چهاردهم موفق و موید باشید، تشکیل دولت وفاق یک سیاست بسیار به جا و قابل قبول و نیاز کل جامعه ملت عزیز ایران می‌باشد. 

کوثری افزود: اما بحث اصلی من به عنوان مخالفت فقط یک مورد و چند موضوع است. در دولت سیزدهم همینجا نشسته بودیم و جناب آقای رئیسی رحمت الله علیه این شهید عزیز یکی از عزیزان نماینده را به عنوان وزارت کشاورزی انتخاب کرده بود، اما خوب من با تحقیقاتی که کردم آنچنان به اصطلاح به وزارتخانه آشنا و مسلط نبود و همین هم باعث مشکلاتی در دولت سیزدهم شد، چرا که آشنایی با مجموعه وزارت که از سطح تاکتیک و عملیات حاصل می‌شود در سطح استراتژی و راهبردی فرق می‌کند؛ لذا درباره برادر عزیزمان آقای نوری قزلجه هم من این احساس را کردم که در سطح استان و شهرستان مسئولیت داشتند، اما مدتش را ننوشتند. به خاطر همین من گفتم اینجا ثبت بشود و ان‌شاءالله که هیچ موقع اتفاقی که در وزارت کشاورزی دولت سیزدهم افتاد، رخ ندهد.

این نماینده مخالف گفت: سیاست‌گذاری شما در کشاورزی دقیقا بر چه اساسی است؟ آیا به فکر دانش بنیان کردن کشاورزی می‌باشید؟ برنامه برای احیای مرغ لارین دارید؟ برای جلوگیری از خرد شدن اراضی و حفظ کاربری اراضی زراعی و باقی برنامه‌تان چه می‌باشد؟ لطفاً توضیح دهید.

کوثری خاطرنشان کرد: درخصوص بحث استعلام وزرا جناب آقای خطیب در کمیسیون امنیت ملی گفت که در قانون، نحوه تصدی مشاغل حساس وزرا مصداق استعلام نیستند و فقط تابعیت و محکومیت قضایی بررسی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.