سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی زائران اربعین در ۱۹۶ ایستگاه صلواتی استان همدان

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان گفت: امسال مردم استان در ۱۹۶ ایستگاه صلواتی میزبان زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

 سیدرضا موسوی گفت: امسال ۱۷۰ ایستگاه صلواتی در استان همدان و ۲۶ ایستگاه صلواتی در عراق، جاده را برای عاشقان و بی قراران نجف تا کربلا و بین الحرمین مهیا کرده اند.

 وی افزود: برخی از روستا‌ها از جمله امزاجرد کل روستا پای کار هستند، برخی به لحاظ مالی، برخی پخت و پز و گروهی کار‌های پشتیبانی را انجام می‌دهند.

به گفته مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان برخی از افراد که نمی‌توانند تمام وقت در اینجا حضور داشته باشند از جمله دکتر، پرستار، آرایشگر، کفاش، تعمیر کار خودرو، تصویر بردار و حتی خبرنگار با دادن شماره تلفن از ما می‌خواهند که هر زمان از شبانه روز نیازمند خدمات آنها بودیم با آنها تماس بگیریم.

موسوی گفت: به طور میانگین خدمت رسانی به ۱۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به زائران اربعین حسینی در ایستگاه‌های صلواتی استان پیش بینی شده است.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان افزود: زائران قبل از ورود به استان برای دریافت اطلاعات ایستگاه‌های صلواتی و آگاهی از نحوه خدمت رسانی می‌توانند با سامانه ۳۱۳۱_۰۸۱ تماس بگیرند.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان گفت: شماره کارت ۶۹۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره شبا Ir ۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ به نام ستاد مردمی خدمتگزار اربعین برای دریافت کمک‌های مردمی و جمع آوری نذورات مردمی برای ایستگاه‌های صلواتی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) پیش بینی شده است.

استان همدان در مسیر ارتباطی ۱۷ تا ۱۹ استان به عراق است و برهمین اساس زائران برای زیارت عتبات عالیات از شهر‌های همدان، نهاوند و اسدآباد عبور می‌کنند

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.