سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیلات تکمیلی رشته‌های فرش و مکانیزاسیون کشاورزی در دانشگاه شهرکرد

دانشگاه شهرکرد مجوز تحصیلات تکمیلی رشته‌های فرش و مکانیزاسیون کشاورزی را دریافت کرد.

 معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: برای نخستین بار این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فرش با گرایش طراحی و در مقطع دکترا در رشته مکانیزاسیون کشاورزی با گرایش مدیریت و تحلیل سامانه‌ها از اول مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

شفیق شفیعی افزود: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۵۰ دانشجو در ۱۰۳ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۹۰ دانشجو در ۴۳ رشته گرایش در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شهرکرد در حال تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۳۰۰ دانشجوی بین‌الملل هستند که در سال تحصیلی گذشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهرکرد جذب شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: پذیرش دانشجویان بین‌الملل در دانشگاه شهرکرد برای سال تحصیلی جدید در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

شفیعی یادآور شد: ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهرکرد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقطع کارشناسی ارشد ۷۳۰ نفر و در مقطع دکترا ۱۲۵ نفر است.

وی با بیان اینکه چهار هزار دانشجوی دانشگاه شهرکرد در مقطع کارشناسی در ۴۳ رشته گرایش مشغول به تحصیل هستند گفت: از این تعداد ۱۲۴ دانشجو در پنج رشته به صورت دوره مشترک تحصیلی دانشگاه فرهنگیان - دانشگاه شهرکرد و همچنین ۲۱۴ دانشجو نیز در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ در مقطع کارشناسی یک هزار و ۳۶۰ نفر و در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی نیز ۴۰ نفر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.