سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای برق رسانی مسکن خراسان رضوی اختصاص یافت

مجری طرحهای عمرانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های برق سایت های نهضت ملی مسکن در این استان اختصاص و ابلاغ شده است.

هادی مهدی زاده گفت: با ابلاغ این اعتبارات از سوی وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی در یک برنامه ریزی انجام شده از سوی دفتر طرح های عمرانی و دفتر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان رضوی، فرآیند برگزاری ۳۲ استعلام و مناقصه برای ۳۴ سایت مسکن استان به نتیجه رسید.

وی بیان کرد: کمیسیون معاملات شرکت توزیع برق خراسان رضوی در مدت سه و نیم ساعت کار فشرده، نسبت به بازگشایی ۴۰ پاکت استعلام قیمت و تعیین برندگان اولیه مناقصه اقدام کرد.

به گفته وی، با این اقدام فرآیند واگذاری کار به پیمانکاران واجد شرایط و عملیات برق رسانی به سایت های نهضت ملی مسکن در یک بازه یک ماهه آغاز خواهد شد.

مجری طرحهای عمرانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پارسال ۲۷ سایت نهضت ملی مسکن در ۱۱ شهرستان این استان با اعتبار ۹۳۷ میلیارد ریال از محل منابع وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی برق رسانی شد.

ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت چهار سال دولت سیزدهم برنامه ریزی شد که سهم خراسان رضوی از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۹۳۴ واحد بود که در قالب چهار برنامه حمایتی، خودمالک، بازآفرینی شهری و روستایی به اجرا گذاشته شده است.

در مجموع تاکنون در چهار برنامه طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۶۴ هزار واحد در استان به اجرا درآمده و از تسهیلات بانکی استفاده کرده که میزان پیشرفت اجرایی آنها از ریختن فونداسیون تا بهره برداری کامل است. با این میزان خراسان رضوی ۶۴ درصد از هدف سه ساله خود در این طرح را محقق کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.