سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه نظرسنجی اتوبوسرانی قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب سامانه‌های نظرسنجی در خطوط اتوبوسرانی شهری خبر داد.

علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: سامانه نظرسنجی از شهروندان در اتوبوسرانی قم طراحی و تهیه شده است و به زودی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساز و کار این سامانه افزود: پشت صندلی همه اتوبوس‌ها یک QR نصب می‌شود از مردم خواسته می‌شود تا نظرشان را در خصوص اتوبوس و راننده مطرح کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به ایجاد ارتباط میان نظرسنجی شهروندان و کارانه دریافت شده توسط راننده اتوبوس اضافه کرد: همچنین سامانه بازرسی اتوبوسرانی به این نظرسنجی متصل می‌شود تا مسائل شهروندان به صورت جدی و بروز پیگیری شود.

نیک با بیان اینکه برای هر مسافر روزی دو نظرسنجی می‌تواند انجام گیرد، تصریح کرد: در دو خط اتوبوسرانی به صورت پایلوت این کار انجام شده و استقبال مردم خیلی خوب بوده است و برای تشویق مردم به این کار از قرعه کشی در پایان ماه نیز صبحت شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰۰ دوربین در اتوبوس‌ها نصب شده است تا عملکرد رانندگان و وضعیت اتوبوس به صورت مداوم مورد بررسی قرار گیرد، برای هر بازرس اتوبوسرانی نیز شش خط و ۳۰ راننده تعیین شده است که موظف به پیگیری این دوربین‌ها هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.