سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز تحقیقات صداوسیما:

٨٠ درصد دنبال‌کنندگان المپیک، مسابقات را از درگاه‌های رسانه ملی دیدند

مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که ٨٠ درصد از دنبال کنندگان مسابقات المپیک، این رقابت‌ها را از طریق شبکه‌های سیما، تلوبیون و صدا پی گرفته‌اند.

مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی انجام‌شده درخصوص پخش مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ٨٠ درصد از کسانی که مسابقات المپیک را دنبال کرده‌اند، رقابت‌های ورزشی پاریس را ازطریق شبکه‌های سیما، تلوبیون و صدا پی گرفته‌اند.

همچنین براساس گزارش معاونت فضای مجازی که به «بررسی میزان بازدید برنامه‌های ویژه المپیک ۲۰۲۴ رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی» پرداخته است، ١٠٠هزار محتوای تقطیع‌شده از مسابقات و محتوا‌های مرتبط در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده که مجموعاً یک میلیارد بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده که این میزان مشاهده محتوا توسط کاربران فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برنامه‌های صداوسیما در روز‌های برگزاری المپیک است. 

در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک، پاریس میزبان بیش از ٢٠٠ کشور جهان طی روز‌های ۵ تا ٢١ مرداد بود و کاروان ورزشی کشورمان با کسب ١٢ مدال در جایگاه بیست و یکم ایستاد. رسانه ملی با خریداری حق پخش مسابقات و تدارک چند ویژه‌برنامه در شبکه‌های سه و ورزش سیما، همچنین پوشش متن و حواشی رقابت‌ها در دیگر شبکه‌های سیما، شبکه‌های رادیویی، استانی، برون‌مرزی و سکوی تلوبیون، پوشش این رویداد بین‌المللی ورزشی را به‌طور وسیع به انجام رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.