سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجد، بزرگترین پایگاه توحید

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی به مناسبت روز جهانی مسجد: بزرگترین پایگاه توحید، مسجد است.

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی به مناسبت سی و یکم شهریور، روز جهانی مسجد پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
قال الله العظیم: "لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَى مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِیهِ، فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ"

سی و یکم شهریور روز جهانی مسجد را گرامی می‌داریم.

مسجد بزرگترین پایگاه توحید، معرفت، علم حکمت، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

بزرگداشت مساجد، بزرگداشت کانون‌های خیر و عبادت و اخلاق و معنویت است. بزرگداشت انسانیت و معنویت است. امروز بشریت بیش از هر زمانی به اخلاق و معنویت و تعلیم و تربیت نیازمند است.

گرامیداشت و تعظیم مساجد به معنای تعظیم و تجلیل از مراکز عبادی و تربیتی و اهمیت و قداست این جایگاه‌های نورانی و با فضیلت، تکریم ارزش‌های الهی است.

انقلاب اسلامی ما از مساجد نشأت گرفته و دوران دفاع مقدّس نیز پایگاه مساجد بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب بوده و مصلی‌ها و نماز جمعه‌ها بزرگترین سرمایه وحدت و انسجام اسلامی و ارتباط با ولیّ امر و همفکری سیاسی و اجتماعی است.

روز سی و یکم شهریور روز حمله ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار به اولین قبله مسلمانان مسجد الاقصی و هتک حرمت مقدّسات اسلامی است.

در سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی از هر نوع جنایتی به قدس و فلسطین و غزه و مردم ستمدیده این سرزمین مقدّس کوتاهی نکرد و در این روز‌ها نیز وزیر خبیث و جنایتکار آنها با جمع کثیری از نژادپرستان خون آشام مجدداً وارد مسجدالقصی شده و حرمت و قداست اولین قبله امت اسلامی را مورد هتک قرار داده.

خداوند شرّ این جنایتکارتان را از سر ملّت بزرگ فلسطین و امت اسلامی کوتاه فرماید و زمینه پیروزی اسلام و مسلمانان و نجات غزّه مظلوم و فلسطین ستمدیده را هرچه سریعتر فراهم نماید و امت اسلامی را در راه مجد و عظمت، سربلندی و وحدت کلمه نصرت فرماید.

از تمامی علما و نخبگان و خدمتگزاران جهان اسلام و آزادیخواهان جهان و مجامع حقوقی و دانشگاه‌های دنیا انتظار می‌رود برای دفاع از حقوق ملّت مظلوم فلسطین و قدس شریف و خون بیش از ۴۰ هزار شهید مظلوم غزّه و فلسطین و لبنان و یمن و دیگر سرزمین‌های اسلامی به پا خاسته و بیش از این به جنایتکاران اجازه جنایت، کودک کشی و نسل کشی و حمله به مساجد، مدارس، کلیسا‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز پناهندگان مظلوم و آواره ندهند و در برابر فروش بیست میلیارد دلار سلاح آمریکائی به گرگ‌های آدمخوار صهیونیست به پا خیزند و از مردم آمریکا و غرب نیز می‌خواهیم بیش از این به جنایتکاران فرصت خیانت به بشریت و فلسطین مظلوم را ندهند.

در پایان برای شهدای مظلوم غزّه و فلسطین و جبهه مقاومت و شهید هنیه و شهید فواد شکر و دیگر عزیزان از خداوند علوّ درجات مسئلت می‌نمایم و پیروزی اسلام و مسلمانان را مسئلت داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.