سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مخاطبان از برنامه المپیک شبکه سه سیما

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، به‌ترتیب شبکه‌های سه، ورزش و دو سیما دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند.

براساس گزارشی که واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان (۱۶۲) این هفته و در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۳ مرداد، تعداد ۲۸هزارو۸۳۳ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده که شامل ۱۷هزارو۵۴۴ پیام صوتی، شش‌هزارو۸۸ پیام تلفنی و ۵۲۰۱ پیامک است.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، به‌ترتیب شبکه‌های سه، ورزش و دو سیما دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل می‌شوند و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرند. از میان برنامه‌های شبکه سه سیما، «المپیک ۲۰۲۴» با اختلاف زیاد از سایر برنامه‌ها، شبکه ورزش سیما با «دهکده المپیک» و شبکه دو سیما با «پاورقی» و «صبحانه ایرانی» بیشترین سهم را میان برنامه‌های تلویزیونی درزمینه دریافت پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ داشته‌اند.

 تشکر از گزارش‌های جذاب و پرنشاط رسول مهربانی

 مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «المپیک ۲۰۲۴» شامل تشکر از پوشش مسابقات المپیک ۲۰۲۴، اجرای مطلوب مجریان و بررسی ابعاد مختلف رقابت‌های المپیک، درخواست اعلام زمان پخش و پوشش کامل مسابقات مختلف و انتقاد از گزارش ضعیف برخی گزارشگران مسابقات ورزشی و... است. مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «دهکده المپیک» شامل تشکر از پوشش مسابقات المپیک ۲۰۲۴، اجرای خوب مجریان و گزارش جذاب و پرنشاط رسول مهربانی، گزارشگر مسابقات تکواندو، درخواست اعلام زمان پخش و پوشش کامل مسابقات مختلف و نحوه نامناسب پخش بوده است.

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «پاورقی» نیز شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش و اجرای رضایت‌بخش مجریان، درخواست تداوم پخش و توجه به مشکلات موجود در جامعه و انتقاد از پرداختن بیش از حد به مشکلات سایر کشور‌ها و نپرداختن به مشکلات مردم در داخل کشور و مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «صبحانه ایرانی»، شامل تشکر از بخش‌های مفید و متنوع و درخواست پیگیری مشکلات مردم بوده است.

برچسب ها: شبکه سه ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.