سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجیره گردشگری همه فصلی سرعین تکمیل می‌شود

فرماندار سرعین از تکمیل زنجیره گردشگری همه فصلی این شهرستان توریستی خبر داد.

باقر باقرزاده با اشاره به شهره بودن اهالی سرعین به میهمان‌نوازی گفت زیرساخت‌های گردشگری سرعین روز به روز تقویت شده و خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در تمام فصول سال مطلوب‌تر خواهد شد.
فرماندار سرعین از آماده بودن مجتمع‌های اقامتی، آبدرمانی‌ها، پل، ابنیه گردشگری و روستا‌های هدف گردشگری این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اشاره کرد و افزود: پل سه طبقه ورگه سحران سرعین نیز هفته گذشته افتتاح و زمینه رونق بیش از پیش بخش صنعت گردشگری این شهرستان فراهم شد.
او با بیان این که سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت گردشگری این شهرستان به‌تدریج به ثمر می‌نشیند گفت: سه پروژه موج آبی در سرعین بر اساس استاندارد‌های نوین در حال احداث است و با تکمیل و افتتاح پروژه‌های گردشگری و آبدرمانی زنجیره و پکیج گردشگری کاملی به مسافران ارائه خواهد شد.
باقرزاده افزود: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، تقویت و بهینه‌سازی راه‌های ارتباطی و احداث هتل‌های پنج ستاره در تمام فصول مسافر و گردشگر را در اولویت برنامه‌ها داریم.
فرماندار سرعین گفت: زمین احداث بیمارستان در شهر سرعین نیز تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده تا فرصتی برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی فراهم شود.
او وفاق و همدلی بین بخش خصوصی، مردم و دولت برای تبدیل سرعین به منطقه زیبای گردشگری را رضایت‌بخش دانست و اظهارامیدواری کرد در تمام حوزه‌ها گردشگری این منطقه رونق گرفته و از فصل بهار تا زمستان شاهد حضور پر رونق مسافران و گردشگران در سرعین باشیم.
باقرزاده تصریح کرد: گردشگری سلامت و مدرن هم در اولویت قرار دارد، همچنین آبدرمانی‌های قدیمی بازسازی، بهینه‌سازی و تکمیل شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.