سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

خطیب یک شخصیت فراجناحی است

نماینده بندر لنگه گفت: آقای خطیب مسئولیت خطیر و کلیدی سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را بر عهده داشت.

جباری نماینده موافق با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات از برجسته‌ترین و پرتجربه‌ترین وزرا است. وزارت اطلاعات و وزیر پیشنهادی آن آقای خطیب که کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی شروع کرده و در سطح ملی دارای مسئولیت بوده است.

وی گفت: خطیب در دولت سیزدهم به عنوان وزیر اطلاعات بوده که باید پرسید چرا توسط آقای پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم معرفی شد، چون با معیار‌ها و ملاک‌های ارزشمندی که رهبری برای انتخاب وزرا اعلام کردند تطابق داشت.

جباری افزود: باورمندی به گفتمان امامین انقلاب و قانون اساسی به عنوان یکی از معیار‌ها به عنوان انتخاب آقای خطیب بوده است. 

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات افزود: خطیب از رزمندگان دفاع مقدس است که در دفاع از کیان اسلام به افتخار جانبازی نائل شده و علاوه بر این برادر شهیدی والامقام است. آقای خطیب مسئولیت خطیر و کلیدی سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را داشت و کارآیی وی در ساختار اطلاعاتی کشور بوده است. وی یک شخصیت فراجناحی است و به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد و دیدگاه هایش موید این امر است.

وی ادامه داد: ثبت نام برای دفاع از وی موید همین موضوع است، چون در ثبت نام برای دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات ۱۵۰ نماینده از اقوام و مذاهب مختلف، اصولاگرا و اصلاحطلب اقدام کردند.

به گفته وی آقای خطیب قائل به وحدت ملی در پیکره نظام در چارچوب سیاست‌های نظام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.