سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمالا وزرای پیشنهادی بهداشت و کار نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند

نماینده مجلس گفت: وزرای بهداشت و کار ممکن است با توجه به تجاربی که در مجلس ششم و جبهه مشارکت داشتند برای گرفتن رای اعتماد مشکلاتی پیدا کنند.

فتح‌اله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره سخنرانی رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد گفت: من از آقای پزشکیان بیشتر انتظار داشتم تا در سخنرانی خود در مجلس برای حمایت از کابینه پیشنهادی‌ خود قوی‌تر ظاهر شود.

وی اظهار کرد: برخی از وزرای انتخابی آقای پزشکیان سابقه خوبی در عملکرد سیاسی ندارند و احتمال دارد مجلس به دو یا سه نفر از وزرا رای اعتماد ندهد، اما در کلیت با دولت همکاری خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: وزرای بهداشت و کار ممکن است با توجه به تجاربی که در مجلس ششم و جبهه مشارکت داشتند برای گرفتن رای اعتماد مشکلاتی پیدا کنند، اما برخی از وزرا شاید به لحاظ فنی دچار مشکل شوند چون بعضی از وزرای پیشنهادی در کمیسیون مربوطه رای منفی گرفتند، اما ممکن است در صحن رای مثبت بگیرند لذا در کلیت مجلس همراهی خواهد کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه تاکید مجلس همکاری بین قواست و مجلس کمک می‌کند تا دولت شکل بگیرد، گفت: انتظار این بود دولت در ارائه برنامه تخصصی‌تر عمل می‌کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
وزیر کشور هم همینطور