سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف حشیش از یک دامداری تا موتور سیکلت قاچاق در اقبالیه

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای برخورد با عاملان خرید و فروش مواد مخدر، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با مبارزه با مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی و هماهنگی با عوامل انتظامی پاسگاه چوبیندر از یکی از دامداری‌های سطح حوزه این یگان که فعالیت‌هایی در خصوص مواد مخدر داشت، بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به کشف ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش از اتاقک واقع در داخل دامداری، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ که با مشاهده ماموران باتمرد و قدرت نمایی قصد ممانعت از انجام وظیفه ماموران را داشتند، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. 

نوشابه‌های قاچاق انرژی زا به بازار نرسید

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در مسیر عبور خودرو مستقر و با مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته پس از سپری نمودن مسافتی متوقف و راننده خودرو دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: پس از توقف خودرو و بازرسی ازآن، ۶۴۸ قوطی نوشابه انرژی زا، ۹۳۶ عدد پاستیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

سرهنگ عبدی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد. 

کشف موتور سیکلت قاچاق در اقبالیه

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در یکی از واحد‌های مسکونی شهر اقبالیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت سی بی ۴۰۰ قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: ارزش تقریبی موتور سیکلت کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.