سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیدکنندگان، مشکلات خود را با کارگروه رفع موانع تولید درمیان بگذارند

مدیر کل صمت جنوب کرمان گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی می توانند با مراجعه به دبیرخانه‌کارگروه رفع موانع تولید برای رفع مشکلات خود اقدام کنند.

مسلم مروجی فرد با اشاره به اقدامات انجام شده به همت اداره کل صمت جنوب کرمان برای رفع مشکلات واحدهای، صنعت، کشاورزی، خدماتی، معدنی، اصناف و بازاریان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، گفت: با توجه نام گذاری امسال  از سوی رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) به عنوان  سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهمیت تولید، همه واحدهای تولیدی و خدماتی اعم از کشاورزی، صنعت، معدنی و... می توانند با مراجعه به دبیرخانه این کارگروه، واقع در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای رفع مشکلات و‌ موانع فعالیت واحد مورد نظر اقدام کنند.

وی با اشاره به حواشی اخیر بازار و اتاق اصناف، ضمن تشکر و قدردانی از استاندار، دستگاه قضایی و فرماندار شهرستان جیرفت، اصناف و بازاریان، افزود: مشکلات موجود با تشکیل جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان، رفع و هم اکنون با تدابیر اندیشیده شده، آرامش بر بازار و اتاق اصناف مجددا حاکم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همواره پاسخگو بوده و برای رفع مشکلات ارباب رجوع پیشگام است، افزود: دیدار حضوری مدیرکل صمت جنوب کرمان با مردم در دوشنبه هر  هفته یکی دیگر از راه های پیگیری مشکلات شهروندان در حوزه کاری می باشد که هر هفته طی دیدار با تعداد زیادی از شهروندان مشکلات حوزه فعالیتی صنعت، معدن، اصناف و بازاریان مورد بررسی قرار می گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.