سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله: غافلگیری‌های مقاومت فراتر از حد انتظار دشمن است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بر حتمی بودن تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل حملات به جنوب لبنان و ترور فرمانده جهادی ارشد این جنبش تاکید کرد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در اظهاراتی با تاکید بر حتمی بودن تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل حملات به جنوب لبنان و ترور فرمانده جهادی ارشد این جنبش، گفت که غافلگیری‌های مقاومت کشورش برای رژیم صهیونیستی فراتر از حد تصور آن است.

شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار کرد: تنش در منطقه به دلیل تداوم جنایات دشمن اسرائیلی و اصرار آن برای ادامه جنگ نسل‌کشی در غزه است و این همان چیزی است که آمریکا آن را نادیده می‌گیرد.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی افزود: بهتر بود آمریکا به جای تقابل با ایران و مقاومت و فشار به تهران و حزب‌الله که با هدف منصرف کردن آنها از پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد، نتانیاهو را تحت فشار می‌گذاشت.

شیخ دعموش خاطرنشان کرد: تمام این فشار‌ها و تهدیداتی که می‌شنویم، ما را از پاسخ به تجاوز دشمن باز نمی‌دارد و به حمایت از غزه ادامه می‌دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: دشمن صهیونیستی به دلیل جنایات خود در لبنان نمی‌تواند از مجازات فرار کند؛ چراکه دیگر زمان انجام جنایت و بدون پاسخ ماندن آن سر آمده است.

این مقام حزب‌الله ادامه داد: مقاومت به قول و تعهد خود برای پاسخ به جنایت حمله به ضاحیه جنوبی بیروت و ترور فواد شکر پایبند است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره رونمایی حزب‌الله از تاسیسات نظامی «عماد ۴» نیز تاکید کرد: این یک پیام واضح برای دشمن است مبنی بر اینکه قابلیت‌ها و تجهیزات مقاومت لبنان بسیار بیشتر از تصورات دشمن احمق است و هر ماجراجویی در لبنان شکستی سنگین را برای دشمن به همراه خواهد داشت؛ شکستی که تلخ‌تر از شکست اوت ۲۰۰۶ خواهد بود.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.