سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارکینگ ترمینال سلام تا ۹ شهریور رایگان است

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ورود خودرو‌ها به ترمینال سلام رایگان است و پرواز‌ها تا ۱۲ شهریور ماه ادامه دارد.

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در برنامه آیین آغاز عملیات اربعین حسینی با بیان اینکه از امروز پرواز‌های رفت اربعین اوج می‌گیرد، گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام را برای پارک خودرو‌ها افزایش داده‌ایم به طوری که امسال پارکینگ ترمینال سلام امکان پارک ۱۷ هزار خودرو را دارد.

وی افزود: ورود به پارکینگ خودرو‌ها رایگان است و این ظرفیت تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد و تمامی پرواز‌های اربعین از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

وی گفت: پارکینگ ترمینال سلام ظرفیت پارک ١٧ هزار دستگاه خودرو را دارد و این ١٧ روز استفاده از پارکینگ رایگان خواهد بود. در روز‌های عادی هزینه پارکینگ ترمینال سلام ٣٠ هزار تومان تعیین شده است.  

او با اشاره به اینکه همکارانم در فرودگاه و ارگان‌های نظامی و انتظامی آماده انجام پرواز‌های اربعین در ایام مذکور هستند، ادامه داد: تا روز گذشته ٢٣٠٠ مجوز پروازی برای شرکت‌های هواپیمایی صادر شده و با افزایش تقاضا از سوی مردم، درخواست برای مجوز‌ پرواز‌ها رو به افزایش است و پیش‌بینی افزایش پرواز تا ٣٣٠٠ مورد را داریم، اما ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) در ایام ذکره شده توان برقراری ۴ هزار پرواز را دارد.  

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.