سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متفکر آزاد موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم:

با روسای جمهور مختلف خطوط کلی نظام همیشه پابرجا بوده است

متفکر آزاد گفت: نظام ما آن قدر مستحکم است که سلایق مختلف را در همه ارکان خود خواهد دید.

متفکر آزاد، نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: این اتفاقی که در کشور ما افتاده نشان دهنده آن است که نظام ما آن قدر مستحکم است که سلایق مختلف را در همه ارکان خود خواهد دید. در طول سالیان مختلف روسای جمهور مختلف با رویکرد مختلف حاضر بودند و خطوط کلی نظام همیشه پابرجا بوده است.

وی افزود: رئیس جمهور ما خط مشی را عنوان کردند که سخنان ما بر مبنای آن است. مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمدی برایشان موضوعیت دارد و لذا موفقیت رئیس جمهور موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

متفکر آزاد همچنین گفت: ایشان در معرفی کابینه سلایق مختلف را دیده اند و شعار خودشان را که وفاق ملی بود رعایت کرده اند و فهم حکمرانی مجلس باید به این موضع توجه کند. البته مولفه‌هایی که بررسی خواهیم کرد مسئولیت مشترک دولت و مجلس است و رای اعتماد ما حتما مهم است و باید مولفه‌هایی مانند پاک دستی و برخورداری از نگرش ملی و کارآمدی و ایمان و امید به آینده و صادق بودن و از بن دندان معتقد به نظام جمهوری اسلامی بودن از ملاک‌هایی باشد که مجلس باید به آن پافشاری داشته باشد.

وی افزود: ما در بررسی وزرا با دقت به تمامی مولفه‌ها دقت می‌کنیم  اما رویکرد دولت و را حتما لحاظ می‌کنیم و رای جناحی و سیاسی نخواهیم داد. در کلیت کاری که انجام شده است از شما تشکر می‌کنم. سیاست گذاری مبتنی بر اطلاعات و روش‌های علمی و حرکت به سوی آینده و تقویت اقتصاد ملی از حساسیت‌هایی است که شما و ما در مجلس بیان کردیم. 

نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: در دولت شهید رئیسی که زحمت‌های بسیاری انجام شده و انشالله در دولت شما هم رویکرد‌های مهمی را برای بهتر شدن وضعیت ببینیم؛ لذا هر کس از وزرا که به حاشیه توجه کند مطلوب مجلس و دولت شما نیست و ما به دنبال آن هستیم که مجلس مردمی و دولتی کارآمد داشته باشیم. ما توقع داریم بعد از رای اعتماد احترام به آزادی و گفت و گو را ببینیم و باید فراموش نکردن درد‌های مردم را ببینیم. سیاست‌های کلی و برنامه هفتم و همه چیز را باید عملی کنیم و دکتر پزشکیان از نگاه با وفاق ملی شما متشکریم. ما کلیات را با شما هم نظریم و محکم پشت دولت شما می‌ایستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.