سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاورتویز مایکروسافت اکنون اپ‌های دلخواه‌تان را در ویندوز به‌طور خودکار اجرا و مرتب می‌کند

مایکروسافت با ویژگی Workspaces در پاورتویز به کاربران کمک می‌کند تا محیط کاری خود را فقط با یک کلیک اجرا و سازماندهی کنند.

مایکروسافت درحال کار روی قابلیت جدیدی به نام Workspaces برای مجموعه ابزار‌های جانبی پاورتویز (PowerToys) ویندوز است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از برنامه‌ها را به‌طور خودکار اجرا و چیدمان آنها را مطابق نیاز خود روی مانیتور سازماندهی کنید.

Workspaces در پاورتویز به شما این امکان را می‌دهد که چیدمان‌های مختلفی از برنامه‌ها ایجاد و آنها را به‌صورت میانبر ذخیره کنید. با استفاده از این میانبر می‌توانید همه برنامه‌ها را به‌طور خودکار با چیدمان دلخواه اجرا کنید. این قابلیت از چندین مانیتور پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای کار‌های مختلف، چیدمان‌های متفاوتی از برنامه‌ها بسازید.

کانر پلانت، مدیر محصول مایکروسافت توضیح می‌دهد: «هدف اصلی Workspaces این است که فقط با یک کلیک به فضای کاری و جریان کاری خود دسترسی داشته باشید و کل دسکتاپ را فقط با یک کلیک سازماندهی کنید.»

قابلیت جدید Workspaces به‌زودی با آپدیت PowerToys ۰.۸۴ ارائه خواهد شد و به‌نظر می‌رسد برای کاربران حرفه‌ای ویندوز که از مجموعه متنوعی از برنامه‌ها در چندین مانیتور استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی باشد.

منبع: زومیت

برچسب ها: مایکروسافت ، ویندوز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.