سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

مسئولین همیشه در خدمت آزادگان باشند

امام جمعه تبریز گفت: از مسئولان متولی درخواست دارم تا همیشه در خدمت آزادگان باشند و رشادت‌های این عزیزان را تبیین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان اسارت کشیدند اما مردانه ایستادند و نشان دادند سربازان امام خمینی (ره) ترسی نداشته و تا پای جان ایستادند.

وی افزود: از مسئولان متولی درخواست دارم تا به آزادگان خدمت کنند زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اینها الماس درخشان هستند پس مسئولان باید رشادت‌های این عزیزان را بدانند و تبیین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت: زمانی صهیونیست‌ها مسجد را آتش می‌زدند و امروز کودک، جوان، زن و مرد را آتش می‌زنند و بدتر اینکه سران کشور‌ها این جنایت‌ها را نمی‌بینند و ایران اسلامی را که همیشه در کنار مردم غزه ایستاده به آرامش، صلح و خویشتنداری دعوت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند امروز در سایه رهبری مقام معظم رهبری و جوانان کشورمان به جایی رسیده ایم که موشک‌های ۲ هزار کیلومتری و نقطه‌زن تولید می‌کنیم و کشور‌های دنیا از اینکه ما این سلاح‌ها را داریم در تعجب و وحشت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت: هر وقت حرف موشک به میان آمده صهیونیست‌ها به لانه‌های خود فرار کرده اند اما بدانید تا تلافی خون ملت غزه ، فلسطین و شهید هنیه همچنان در ترس خود غرق خواهید ماند.

وی همچنین به مناسبت روز پزشک اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در خدمت مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امروز ۱۴۰ هزار پزشک عمومی داریم گفت: اکنون ۷۳ هزار پزشک متخصص داریم و سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان صد برابر افزایش یافته و امید به زندگی به ۷۳ سال رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل اضافه کرد: آیا قبل از انقلاب این آمار‌ها را می‌دانید چه بود؟ و البته اکثر پزشک‌های آن زمان هم از کشور‌های خارجی آمده بودند.

وی به سالگرد کودتای ننگین ۲۸ مرداد نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران سالیان سال زیر سلطه عقب‌مانده دژخیم پهلوی ماندند ولی در نهایت خداوند انقلاب اسلامی را به مردم هدیه داد و ۴۵ سال است که نه‌ تنها هیچ‌چیزی بر ما تحمیل نشده بلکه آمریکا دیگر هیچ کاری نمی‌تواند بکند و ایران اسلامی نیز هر آنچه که احتمال دارد در منطقه و کشور رخ دهد را دفع می‌کند.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.