سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه دزفول:

فضای مجازی «اسلحه بسیار خطرناک» است

حجت الاسلام بهرام پور گفت: فضای مجازی باید اصلاح شود، زیرا مانند «اسلحه بسیار خطرناک» مورد استفاده دشمن قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور خطیب جمعه اهواز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهر گفت: اختلاف اعضای شورای شهر پارسال نیز وجود داشت که انتظار می‌رود هرچه سریعتر برطرف شود.

او شورای شهر را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و افزود: این فرصت از سوی مردم به افراد داده شده است و هر ۲ گروه شورای شهر باید در روز قیامت جوابگوی تضییع حقوق مردم باشند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به وعده‌های شهرداری که در شرف اجرا هستند، اضافه کرد: جلوی تحقق این وعده‌ها با اختلاف اعضای شورای شهر گرفته می‌شود.

او می‌گوید: حرص برای گرفتن مسوولیت‌ها تهدید است.

آزادگان اسوه صبر، مقاومت و مبارزه هستند

خطیب جمعه دزفول با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان اسوه و نمادی از صبر، مقاومت و مبارزه هستند.

او افزود: اسرا در اسارت و سخت ترین شرایط پای مردانگی، محبت و عشق به ولایت و ارزش‌ها ماندند.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: ارتش‌های مقتدر در طول تاریخ هنگام اسارت، شکستند ولی اسرای ما به رغم شکنجه‌های فراوان مقتدرانه پای ارزش‌ها ماندند.

وی ادامه داد: دشمن روز بازگشت آزادگان، نفس راحتی کشید چراکه نتوانست استیصال اسرای ما را ببیند و از این موضوع عذاب می‌کشید.

مساجد باید احیا شوند

امام جمعه دزفول دلیل ایمان محکم اسرا را مسجدی بودن آنها دانست و اظهارکرد: امید است متولیان، مساجد را در تراز قرار دهند و دستورالعمل‌های رهبر معظم انقلاب اجرایی کنند.

او با اشاره به اهمیت مساجد افزود: مسجد صرفا محل نماز خواندن نیست بلکه باید نسل آینده را تربیت کند.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: اگر مساجد حمایت شوند در جنگ نرم پیروز می‌شویم و جامعه نجات می‌یابد.

او با انتقاد از عملکرد برخی هیات امنای مساجد افزود: برنامه مسجد باید دست امامت جماعت باشد و حفظ مسجد وظیفه هیات امنا است.

امام جمعه دزفول گفت: نباید اجازه دهیم مساجد مهجور شوند بلکه مسجد باید به کانونی برای حل مشکلات جامعه تبدیل شود.

وی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد حسب دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل می‌شود تا مساجد اصلاح شوند و به کارکرد اصلی یعنی سنگر بودن، برگردند.

سرورهای فضای مجازی بومی سازی شوند

امام جمعه دزفول با اشاره به روز بین المللی فضای مجازی و روز پزشک گفت: انتقادهای زیادی درخصوص فضای مجازی وجود دارد و این فضا، آسیب زیادی به کشور وارد می‌کند و باید اصلاح شود.

او افزود: سرورها باید بومی سازی شوند و در این زمینه از دشمن بی‌نیاز شویم تا دشمن فرصت سواستفاده از این اسلحه بسیار خطرناک را نداشته باشد.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: انتظار می‌رود مسوولان بعد از نماز جمعه مشکلات و دغدغه‌های نمازگزاران را بشنوند و برای رفع آنها اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.