سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس:

توافق آتش‌بس باید شامل خروج نیرو‌های اشغالگر از غزه باشد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که هر گونه توافق آتش‌بس در غزه باید شامل خروج کامل نیرو‌های اشغالگر از غزه باشد.

به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، بدران گفت: حماس به مذاکرات جاری در دوحه در مورد آتش‌بس و مبادله اسرا از منظر استراتژیک با هدف پایان دادن به جنگ و تجاوز علیه غزه می‌نگرد.

وی افزود: حماس بر این باور است که هرگونه مذاکره باید بر اساس برنامه‌ای روشن برای اجرای آنچه قبلاً بر سر آن توافق شده بود، انجام گیرد.

عضو دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: مانع پیش روی دستیابی به آتش‌بس در غزه، تداوم تاخیر و تعلل دشمن صهیونیستی است.

بدران تاکید کرد که هر توافقی باید به آتش‌بس جامع، خروج کامل نیرو‌های اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان و بازسازی این باریکه در کنار توافق مبادله اسرا منجر شود.

منابع رسانه‌ای روز پنجشنبه از برگزاری مذاکرات درباره توافق مبادله اسرا و آتش‌بس در غزه در دوحه خبر دادند و اعلام کردند که این مذاکرات روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

تاکنون مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها از قول مقام‌های امنیتی این رژیم، بنیامین نتانیاهو را به دلیل تعلل در مذاکرات و افزودن پیش شرط‌های جدید در مذاکرات علت ناکامی در اجرای این توافق می‌دانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
اگه خارج بشن مام نمیزنیم ولی هر وقت برگشتن میزنیم
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
هم غزه و هم کرانه ی باختری جزو خاک اسرائیل هستند.
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
کمتر از صد سال پیش سران فلسطین زمین های فلسطینی را به صهیونیستی ها فروختند پولشو را گرفتن عیش و نوش کردن صهیونیستی ها آمدند بقیه جاهای دیگه را هم بازور گرفتند مردم فلسطین را بدبخت کردند دولت مردان دنیا کردارشان تا ابد کار خوب ویا کار بدشان خیر و یا شر میشود برای ملت اون کشور