سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دادگستری رودبارجنوب مطرح کرد؛

 ضرورت راه اندازی کشتار گاه دام رودبار

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: سلامت مردم از حقوق اساسی است و با ترک فعل‌های حوزه بهداشت و سلامت برخورد می‌کنیم.

محمدفرجام طاهری در نشست کارگروه بهداشتی شهرستان رودبار جنوب گفت: شهرستان رودبار جنوب از پرورش دهنده‌های عمده دام‌های سبک و سنگین است و راه اندازی کشتار گاه دام در این شهرستان ضرورت دارد. 

 وی افزود:امنیت غذایی و سلامت مردم مستلزم رعایت مسائل بهداشتی در حوزه تولید تا عرضه برای مصرف است و باید زیرساخت‌های رعایت مسائل بهداشتی از جمله احداث کشتارگاه دام پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در راستای احیاء حقوق عامه مردم، کار تخصیص زمین و احداث کشتارگاه از سوی دستگاه قضایی دنبال خواهد شد؛ افزود: رودبارجنوب از شهرستان‌هایی است که بیشترین پرورش دام‌های سبک و سنگین را دارد که به دلیل نبود کشتارگاه به شهرستان‌های مجاور منتقل و باعث ضرر دامداران بوده و شهرداری باید در راستای قانون برای حل مشکل مردم و پیشگیری از بیماری با اولویت جدی کار احداث کشتارگاه را آغاز کند.

محمد فرجام طاهری افزود: ترک فعل در این خصوص از هیچ مدیری پذیرفته نیست و سلامت مردم از حقوق اساسی بوده و با پیگیری دستگاه قضایی با تخصیص زمین کار احداث کشتارگاه توسط شهرداری آغاز خواهد شد.

برچسب ها: کشتارگاه ، بهداشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.