سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیم‌خواه: نمره کشتی در المپیک پاریس قابل قبول است/ می‌توانستیم طلا‌های بیشتری در کشتی به دست آوریم

پیشکسوت کشتی گفت: ورزشکاران ما در المپیک خوب کشتی گرفتند.در مجموع نمره قابل قبولی گرفتیم و کارنامه خوبی شکل گرفت.

رضا سیم‌خواه پیشکسوت کشتی ایران در خصوص عملکرد کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز در این مسابقات گفت: کشتیِ‌گیران ما توانستند نتیجه لازم را به دست بیاورند و اگر شرایط تاکتیکی بهتر جلو می‌رفت طلا‌های بیشتری می‌توانستیم به دست بیاوریم.

او ادامه داد: ورزشکاران ما در المپیک پاریس خوب کشتی گرفتند. در مجموع نمره قابل قبولی گرفتیم و در آزاد و فرنگی اتفاقات خوبی را رقم زدیم و کارنامه خوبی شکل گرفت. واقعیت کشتی ما در المپیک همین بود و من به عنوان یک مربی و ورزشکار دید مثبتی به نتایج کسب شده دارم.

سیم خواه درباره کسب مدال طلای مسابقات المپیک توسط هادی ساروی و سعید اسماعیلی نیز خاطرنشان کرد: قبل از اینکه سعید اسماعیلی به المپیک برود، از او انتظار طلا نداشتند، اما کشتی‌هایی این ورزشکار، باعث شد تا به این نتیجه برسیم که او می‌تواند طلای مسابقات را کسب کند. همچنین هادی ساروی در اوج دوران ورزشی خود به سر می‌برد و در المپیک هم توانست عملکرد خوبی داشته باشد و مدال طلای مسابقات را کسب کند.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان گفت: فدراسیون یک بستر مناسبی را فراهم کرد و مربیان و ورزشکاران هم در این بستر پیش رفتند و با یک شکل‌گیری یک چرخه خوب، هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و حاشیه‌ها و گله‌ها هم بسیار کم بود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. ما ورزشکاران خوب زیادی داشتیم، اما حفظ کردن این عزیزان سخت بود و امیدوارم بتوانیم امثال سعید اسماعیلی‌ها را در شرایطی حفظ کنیم تا در المپیک‌های بعدی هم از ظرفیت‌های این ورزشکاران بهره ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.