پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: خوشختانه در این دوره از مسابقات المپیک زحمات ورزشکاران ما در رشته کشتی فرنگی به ثمر نشست.

عبدالله چمن گلی پیشکسوت کشتی فرنگی با بیان اینکه کاروان ایران در المپیک پاریس حضور موفق تری نسبت به المپیک ۲ دوره گذشته داشت، گفت: قطعا مدیریت وزارت ورزش و جوانان و حضور عاشقانه و خالصانه آقای هاشمی در کنار ورزشکاران پیش از المپیک در کسب این نتایج بسیار موثر بوده است.

وی افزود: خوشختانه در این دوره از مسابقات المپیک زحمات ورزشکاران ما در رشته کشتی فرنگی به ثمر نشست و شاهد کسب ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بودیم که جا دارد یک خسته نباشید و خدا قوت به کادر فنی، آقای رنگرز، خانواده ورزشکاران و ورزشکارانمان بگوییم.

چمن گلی در ادامه با بیان اینکه رشته کشتی آزاد سال‌ها جز رشته‌های طلایی المپیکی بود بیان کرد: متاسفانه آزادکاران ما در این دوره از المپیک موفق به کسب مدال طلا نشدند که این اتفاق نیازمند رسیدگی و بحث کارشناسی است، هر چند که حسن یزدانی با وجود تمامی مشکلات جسمانی که داشت در صحنه رقابت‌ها به خوبی حاضر شد و باید مورد قدردانی قرار گیرد.

همچنین پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان در خصوص دیگر رشته‌های حاضر در المپیک گفت: تکواندو یکی دیگر از رشته ایی بود که در این دوره از مسابقات خوش درخشید و جای تبریک و خوشحالی دارد، اما وزنه برداری که یکی دیگر از رشته‌های مدال آورمان در دوره‌های مختلف بود که در این دوره موفق به کسب مقام نشد و این موضوع نیز نیازمند رسیدگی است.

وی افزود: همچنین بانوان ورزشکار ما در این دوره از مسابقات بسیار موفق و توانمند عمل کردند که در مجموع کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور چشمگیرتر و موفق تری نسبت به المپیک‌های ۲ دوره گذشته داشت که جا دارد از وزیر ورزش و جوانان، ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی قدردانی کنیم و امیدوارم شاهد تکرار این اتفاق‌ها و روند رو به رشد کاروان ایران در المپیک آینده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار