سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل عملیات آسفالت محور قم- جعفریه در ایستگاه تامین اعتبار

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی قم گفت: عملیات آسفالت محور قم- جعفریه برای تکمیل به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سید مرتضی موسوی، سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی قم در گفت وگویی اظهار کرد: محور بزرگراهی قم- جعفریه به طول ۳۵ کیلومتر در طول یک دهه گذشته احداث شده‌است که با توجه به تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین، به صورت مستمر نیازمند حفظ و نگهداری است.

وی افزود: عملیات ترمیم، بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از این محور در مرداد ماه سال گذشته آغاز شد.

موسوی ادامه داد: عملیات آسفالت از محدوده کاروانسرای سنگی به طول ۱۰ کیلومتر در باند رفت و به سمت جعفریه در حال انجام است که تاکنون حدود هشت کیلومتر از آن آسفالت ریزی شده‌است.

وی گفت: بازیافت سرد درجا با سیمان و اجرای یک لایه آسفالت "بیندر" و یک لایه "توپکا" از جمله عملیات‌های اجرایی در این پروژه است.

موسوی افزود: لایه آسفالت بیندر بیش از هشت کیلومتر از پروژه انجام شده‌است و با اجرای ۲ کیلومتر لایه بیندر و لایه دوم و توپکای تمام ۱۰ کیلومتر، این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اعتبار هزینه شده این پروژه ۵۵ میلیارد تومان است و برای اتمام به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: با توجه به کارگاهی بودن محدوده اعلامی، از تمامی خودرو‌های عبوری در این محور تقاضا داریم ضمن همکاری با عوامل راهسازی، با سرعت ایمن رانندگی کنند.

وی در پایان عنوان کرد: این طرح عمرانی در صورت تامین اعتبار تا ۲ ماه آینده بصورت کامل تکمیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.