سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌رسانی به زائران اربعین در ورودی‌های شیراز

ناظر عالی ستاد اربعین شهرداری شیراز گفت: خدمات‌رسانی ستاد اربعین در قالب فعالیت شبانه‌روزی شهرداری شیراز و موکب‌های مردمی در ورودی‌های شهر شیراز انجام می‌شود.

افسانه خواست خدایی در خصوص سیاست‌گذاری شورا و همکاری شهرداری با مواکب و گروه‌های مردمی، گفت: ارائه خدمات در دو ورودی شهر شیراز به زائران کربلای معلی در شهر شیراز آغاز شده است.

او افزود: این ستاد در شهر شیراز با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان فرهنگی و شهرداری مناطق هفت، چهار، نه، موکب‌داران ورودی‌های شهر شیراز، خدمت‌رسانی به زائران هم وطن و کشور‌های همسایه را که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر شیراز محل عبورشان به سمت کربلای معلی از سمت شهر شیراز است، در دستور کار قرار داده است.

ناظر ستاد اربعین شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است و باید میزبانی به جا و شایسته‌ای در شأن این عنوان از زائران حسینی فراهم شود، بیان کرد: خدمت‌رسانی شهرداری شیراز و گروه‌های مردمی به زائران وارد شده از ورودی‌های شهر شیراز آغاز شده است و تا بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

خواست خدایی گفت: تشکیل ستاد اربعین در شهر شیراز در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر شهرداری شیراز به زائران در مرز شلمچه، کربلای معلی و درون شهر شیراز است که همگی در یک راستا و با هدف ادای دین و عِرقِ خاص شهروندان شیرازی به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت (ع) انجام شده است.

او بیان کرد: این برنامه‌ها نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) است و امید می‌رود که با همکاری‌های بین‌المللی و هماهنگی‌های لازم، این مراسم با شکوه هر چه بیشتری برگزار شود.

عضو شورای شهر شیراز در پایان تأکید کرد: تمامی تلاش‌مدیریت شهری شیراز به منظور تسهیل سفر زائران و فراهم آوردن شرایط مناسب برای آنان در ایام اربعین حسینی (ع) صورت می‌گیرد و مسئولان در تلاشند تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.