سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۹ طرح کشاورزی در همدان آماده بهره برداری

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۹۹ طرح کشاورزی با اعتبار چهار هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است و همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

رضا بهراملو افزود: با بهره برداری از طرح‌های جهاد کشاوزی در هفته دولت برای ۴۲۷نفر به طور مستقیم و ۷۱۴ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و ۹۳۱ خانوار بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: میزان اعتبار این پروژه‌ها در قالب تسهیلات بانکی ۹۷۶ میلیارد ریال، اعتبار ملی ۱۸۴ میلیارد ریال و اعتبارات استانی ۱۱۶ میلیارد ریال خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سهم خودیاری و مشارکت مردمی در اجرای این طرح‌ها را ۲ هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی یادآور شد: این میزان اعتبارات برای ۱۹ طرح باغبانی و گلخانه، ۱۶ طرح دام و طیور،۶ طرح صنایع کشاورزی (تبدیلی و تکمیلی و مکانیزاسیون) و ۱۷ طرح شیلات و آبزی پروری هزینه خواهد شد.

بهراملو از دیگر طرح‌های اجرایی در هفته دولت را در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۱ طرح، تعاون روستایی پنج طرح، شرکت شهرک‌های کشاورزی (شهرک‌های گلخانه ای، شهرک‌های دامپروری، شهرک‌های شیلاتی، کل شهرک ها) چهارطرح، آب و خاک ۲۵ طرح و در بخش امور عشایر۶ طرح مورد برداری قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.