سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری قطعی آب در منطقه فرخ روز رامهرمز

 احمد پابرجازاده مدیریت امور آبفا منطقه رامهرمز در پاسخ به خبر کار شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ادامه دار شدن قطعی آب در منطقه فرخ روز رامهرمز گفت: ا توجه به اینکه مدت زیادی از مشکل آبرسانی و افت فشار در منطقه فرخ روز و به طور خاص خیابان شهید شیرازی می گذرد از سوی تیم کارشناسان آبفا رامهرمز 2 راهکار پیشنهاد شده که در ادامه به اطلاع شما میرسد؛

او می‌گوید: اصلاح شبکه آبرسانی منطقه فرخ روز – خیابان شهید شیرازی، در سال 1401 جهت عملیات گمانه زنی و حفر سونداژ از سوی اداره کل آبفا خوزستان ، پیمانکار تعیین شد ولی متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار لازم جهت آغاز به کار ، تا این لحظه پروژه آغاز نشده است.

به گفته او بازسازی تاسیسات اصلی شهری (تاسیسات شهید اسکندری واقع در بنه آخوند) جهت بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی و تقویت فشار مذکور اسناد آماده و کارشناسی های لازم انجام شده است. پیمانکار مربوطه نیز تعیین گردیده که به زودی وارد فاز اجرایی میشود.

 مدیریت امور آبفا منطقه رامهرمز در گفت: به دلیل قدمت بالای خط لوله های شهری و ادوات پمپاژ تاسیسات ، از طرفی بالا رفتن جمعیت شهری رامهرمز و رسیدن به بیش از دو برابر ، در تمام ادوار گذشته با افزایش توان پمپ ها و بالا رفتن فشار آب خروجی ، هِدِر  (header) پمپ از جای تعبیه شده خارج شده و با قطع چندین ساعته ی آب شهری مواجه می شدیم.

پابرجازاده بیان داشت: طی این پروژه با افزایش توان و تاب آوری اتصالات دیگر شاهد دررفتن هدر پمپ نبوده و نه تنها در منطقه شهید فرخ روز بلکه در تمام نقاط شهری رامهرمز نیز فشار آب قابل قبول و استانداردی خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: در پایان از شهروندان تقاضامندیم در ایام گرم سال تا حد ممکن از استفاده های غیر ضروری و بی دلیل مثل شستن جلوی منازل ، شستن قالی و پتو در خانه و سایر موارد مشابه که به منزله ی اسراف در آب تلقی میشود بپرهیزند تا در هیچ نقطه ای از شهر رامهرمز ، دچار افت فشار نباشیم.

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.