سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۱۱۸ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری از خرید ۱۱۸ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی در سه سال اخیر داد.

مهدی اسعد گفت: در مجموع ۷۹۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات تملک سرمایه‌ای ملی و استانی به  استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی اختصاص یافته است.

معاون اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: از مجموع این اعتبارات ۳۲۴ میلیارد تومان مربوط به سال مالی جاری بوده است.

وی با اشاره به دریافت ۵۰ میلیارد تومان قیر رایگان، اضافه کرد: ۷۶ فضای آموزشی در قالب ۲۶۰ کلاس درس، با زیربنای ۳۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که ۲۳ طرح از این تعداد در شش ماهه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


اسعد با اشاره به خرید ۱۱۸ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی در سه سال اخیر گفت: در حال حاضر ۱۰۰ طرح در قالب ۳۴۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا به عنوان طرح‌های در دست اقدام اداره‌کل نوسازی استان داریم که ۸۰ درصد آن به صورت مشارکتی با خیرین مدرسه‌ساز در حال اجرا و تکمیل است.

معاون اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی ۱۹۷ مدرسه با ۸۷۳ کلاس درس با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان انجام شده که ۷۹ مدرسه از این تعداد مربوط به امسال است.

وی افزود: در سال اخیر و در قالب طرح «شهید عجمیان» ۶ میلیارد تومان اعتبار صرف خرید رنگ، کاشی، سرامیک، ایزوگام، رویه نیمکت شد تا تغییرات جزئی به صورت امانی در مدارس مشمول طرح انجام شود.

اسعد ادامه داد: در قالب طرح «شهید پناهی» و با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار، ۱۰ مدرسه کانکسی مستقل جمع‌آوری و به جای آن ۱۰ مدرسه تک‌کلاسه با سازه‌های پیش‌ساخته صنعتی در مناطق دورافتاده استان ساخته شد.

معاون اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموریت طرح «شهید عرب» عملیات اجرایی برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی ۱۱۰ کلاس درس با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی بوده است، گفت: امسال با خرید تجهیزات گرمایشی مورد نیاز کار استانداردسازی این ۱۱۰ کلاس درس توسط گروه‌های جهادی و نهاد‌های مردمی در حال انجام است.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ کلاس درس باقی‌مانده است و با تخصیص اعتبارات در سال‌های آتی می‌توانیم حذف شعله آتش در کلاس‌های استان را اعلام کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.