سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات رهایی اتباع گروگان گرفته شده/ سه گروگانگیر هدف گلوله قرار گرفتند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات جدیدی از عملیات رهایی اتباع تاجیکستانی گروگان گرفته شده اعلام کرد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی تشکیل پرونده‌ای با موضوع ربایش چهار تبعه تاجیکستانی توسط گروهی از قاچاقچیان بین المللی در موضوع قاچاق انسان، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

سردار گودرزی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این چهار فرد ربوده شده در ابتدا به صورت قانونی وارد ایران شده، اما در ادامه قصد داشتند تا با استفاده از قاچاقچیان انسان خود را ابتدا به کشور‌های اروپایی و نهایتا آمریکا برسانند؛ اما پس از ورود به تهران، توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده و قاچاقچیان در ازای آزادی آنها مطالبه چند ده میلیارد تومانی نمودند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره‌گیری از توان و تخصص کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه قاچاقچیان و محل نگهداری افراد ربوده شده در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و در ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۲۴ مرداد، طی یک عملیات غافلگیرانه، محل نگهداری این چهار تبعه خارجی (گروگان‌ها) مورد ضربه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرد. 

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در زمان اجرای عملیات آزادی، هر چهار تبعه خارجی گروگان گرفته بدون هرگونه آسیبی نجات پیدا کرده و در ادامه ۵ نفر از قاچاقچیان انسان با تابعیت غیر ایرانی نیز دستگیر می‌شوند که در حین دستگیری سه نفر از آنها که با تهدید سلاح سرد قصد به خطر انداختن جان گروگان‌ها را داشتند، مورد هدف گلوله قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
گروگانگیرها حتما افغانستانی بوده اند
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
شکی در این مورد نیست افسار گسیخته در ایران جولان میدهند