سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفاتاج در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترور می‌کنند تا از جهنم خودساخته‌شان فرار کنند

کارشناس مسائل فلسطین گفت: نه آمریکایی‌ها خواهان جنگ هستند و توانایی آن را دارند و نه اینکه صهیونیست‌ها اعتماد به جنگ همه‌گیر دارند.

مجید صفاتاج کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلیل ترور‌های صهیونیست‌ها و علاقه آنها به درگیر کردن کشور‌های منطقه به جنگ اظهار کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی ماهیت تروریستی است. یعنی این رژیم بر اساس تروریست و کشتار مردم شکل گرفته است. این ماهیت آنها است و از این ماهیت نیز دست برنداشته‌اند.

وی ادامه داد: لذا می‌بینیم که هزاران ترور رهبران عربی، اندیشمندان و مورخان مختلف از کشور‌ها و ملیت‌های مختلف را بعد از تشکیل رژیم خود انجام داده‌اند. این جنایات و ترور‌ها در ذات رژیم صهیونیستی است و همواره ترور به عنوان یک ابزار در اختیار صهیونیست‌ها است و آنها چندان توجه هم ندارند که ممکن است انجام ترور موجب شود که افکار عمومی جهان و سازمان ملل علیه آنها شود.

صفاتاج افزود: آن‌ها به درستی ماهیت سازمان ملل را می‌دانند که چه هست و می‌دانند که هیچگاه توسط این نهاد محکوم نمی‌شوند و اگر هم کاری بخواهد انجام دهند اقدم موثر و عملی برای جلوگیری از جنایاتشان توسط سازمان ملل انجام نمی‌شود.  

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند رژیم صهیونیستی هدفش با این ترور‌ها گسترش جنگ است بنده به عنوان کسی که بیشترین پژوهش را درباره رژیم صهیونیستی و اسرائیل در ایران داشتم قبول ندارم؛ چرا که  ماهیت این رژیم را می‌شناسم.

وی تاکید کرد: البته اینکه رژیم صهیونیستی بخواهد بحران سازی کند و از این آب گلالود ماهی بگیرد همواره بوده، اما این که بخواهد جنگ را منطقه‌ای کند و گسترش دهد به هیچ وجه.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: نه آمریکایی‌ها خواهان جنگ هستند و توانایی آن را دارند و نه اینکه صهیونیست‌ها یقین و اعتماد به این جنگ همه‌گیر دارند و لذا صهیونیست‌ها صرفا می‌خواهند از این جهنمی که برایشان در غزه و فلسطین اشغالی ایجاد شده و به صورتی رها شده‌اند، برای همین دست به این ترور‌ها می‌زنند و این اقدامات را انجام می‌دهند.

وی در انتها گفت: صهیونیست‌ها کاری هم ندارند که جنگ گسترش پیدا می‌کند یا خیر و تنها نقظه اتکای آنها آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی و حتی سازمان ملل متحد است که در موارد بحرانی بتوانند از مصیبت‌های بیشتر برای صهیونیست‌ها جلوگیری کنند.

خبرنگار: نیک خوی متین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
جاوید ایرایین
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
دقیقا بگید کدوم جهنم خودساخته، اینکه هرروز یه جای دنیا با موفقیت فرماندهان ارشد رو ترور میکنن یا کشتن نزدیک به 40 هزار نفر مردم بیگناه یا ویرانی کامل غزه کدومش دقیقا