سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت کامل برای زائران اربعین مهیا است

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با ذکر اینکه تامین امنیت سفر زیارتی اربعین مهمترین وظیفه فراجا است گفت: امنیت کامل برای زائران اربعین مهیا است.

سردار محمدعلی نوریی نژاد در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایفی که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای زائران ابا عبدالله الحسین(ع) اندیشیده است برقراری امنیت کامل آنان است.

وی افزود: امنیت یک بخش آن در قالب کارهای پیشگیرانه در طول مسیر، محل های استراحت، پایانه‌ها و....است و یک بخش دیگر هم افراد سابقه‌داری که قصد سرقت دارند را مانع شوند.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا بیان داشت: به همین خاطر اقداماتی انجام شده که این افراد برای کارکنان انتظامی شناسایی شده باشند.

وی افزود: سوابق آنها و مکان آنها معلوم و هنگام تردد در هر جا و مکانی قابل کنترل هستند.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا همچنین از ایجاد فرصت زیارت و توبه برای مجرمان سابقه دار خبر داد و گفت: این امکان برای افراد سابقه دار فراهم شده تا به زیارت بروند و اصلاح شوند و این عمل برای سایر زائران تاخیری ایجاد نمی‌کند.

وی همچنین افزود: با توجه به سامانه‌ها و زیربناهای مناسبی که ایجاد شده به هیچ عنوان در زمان سایر زائران تاخیری ایجاد نخواهد شد و همه چیز هوشمندانه دارد صورت می‌گیرد و این رفتن و آمدن هیچ مانعی برای سایر زائران ندارد.

تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند.

هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

برچسب ها: اربعین ، مرزها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.