سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسی و مترجم‌رسمی جمعه برگزار می‌شود

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران و آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ در جمعه ۲۶ مرداد خبر داد.

علی صدر معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: کارت شرکت در این آزمون‌ها از روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

وی ادامه داد: در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۷ هزار و ۱۶۲ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۸۰ درصد زن و ۲۰ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۱۷ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ۳۶ حوزه فرعی در ۱۴ شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ نیز گفت: در این آزمون تعداد ۳ هزار و ۱۵۵ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۵۴ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۲ حوزه امتحانی در تهران برگزار می‌شود.

صدر به داوطلبان ثبت نام کننده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره این دو آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.