سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کارگاه دوخت در یزدانشهر

با افتتاح کارگاه دوخت در یزدانشهر ، ۱۲ نفر جذب بازار کار شدند.

کارگاه دوخت در شهر یزدانشهر با حضور سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند و حجت الاسلام عربزاده امام جمعه یزدان آباد افتتاح شد.  

علی ایزدی، مدیر و سرمایه گذار این کارگاه گفت: از اوایل سال ۱۴۰۳ با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰  میلیارد ریال هزینه شخصی  این کار را آغاز کردم.

وی با اشاره به جذب ۱۲ نیروی کار در این کارگاه، افزود: امیدواریم در آینده با کمک و همکاری مسئولان شاهد جذب نیروی بیشتر در این مجموعه باشیم.  

 ایزدی تصریح کرد: در این کارگاه، دوخت لباس‌های کارگران معادن، فرم مدارس و لباس کارکنان ادارات انجام می‌شود و برای ذینفعان مقرون به صرفه می‌باشد.

حجت الاسلام عربزاده، امام جمعه یزدان آباد هم در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: امروز اولویت اول کشور، مسائل اقتصادی است و ما در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم که راه اندازی این کارگاه‌ها؛ یعنی مقابله با دشمن که طبق آیه ۱۲۳ سوره توبه از مصادیق تقوا به حساب می‌آید.  

وی افزود: نهاد امامت جمعه بخش یزدان آباد ضمن تشکر از این مجموعه ارزشمند اقتصادی از مسئولان درخواست حمایت از این مجموعه و از مجموعه تولیدی هم پیوست فرهنگی را؛ یعنی دوخت لباس‌های ایرانی، اسلامی که دغدغه فشر مذهبی جامعه است، دارد.  

حجت الاسلام عرب زاده بیان داشت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد ثبت سفارش از نقاط مختلف کشور به این واحد تولیدی باشیم.  

سید رضا حسبنی نژاد، فرماندار زرند هم در این مراسم گفت: با رویکردامام جمعه جدید یزدان آباد، بنای توسعه این بخش وسیع و شهرستان زرند را داریم.

وی افزود: با درخواست مواداولیه و استفاده از  ظرفیت ارگان های مختلف، همچون: ادارات  بهداشت، صنعت و آموزش وپرورش می‌توان باعث رونق و پیشرفت این کارگاه و نظیر آن شد.  

فرماندار زرند از مسئولان خواست برای  پیشرفت این چنین کارگا‌هایی همکاری لازم را داشته باشند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.