سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خبر داد

استقرار ۸۰ دستگاه خودپرداز در مسیر زوار اربعین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از استقرار بیش از ۸۰ دستگاه خودپرداز در پایانه مرزی مهران، پایانه برکت، شهر مهران و مسیر‌های منتهی به مرز، خبر داد.

شهریار عباسی اظهار کرد: ارائه خدمات پولی و ارزی از مهمترین اقدامات انجام شده در مرز مهران است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمت به زوار اربعین از بانک‌های استان خواسته شده است تا خدمات خود را در مهران و مسیر‌های اربعین در استان متمرکز کنند.

معاون استاندار ایلام تشریح کرد: شعبه‌های سیار و ثابت به صورت مداوم خدمات ارزی و پولی به زوار اربعین ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: شعبه اتوبوسی بانک سپه نیز به صورت سیار همراه با خودپرداز در مرز مهران مستقر است و خدمات ارزی و پولی به زوار ارائه می‌دهد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: در بازگشت زوار نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و متناسب با میزان تردد‌ها و حجم زوار در پایانه برکت و مسیر‌های تردد زائران نیز خودپرداز‌های سیار مستقر خواهند شد.
عباسی اذعان کرد: بانک‌های استان در ایام اربعین باید در سه محور فعالیت‌های خود را انجام دهند که می‌توان به تامین ارز و پول مورد نیاز زوار، فعال کردن خودپرداز‌های سیار و ثابت و همچنین برپایی موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زوار در حوزه خدمات رفاهی و فرهنگی در مرز مهران و مسیر‌های منتهی به مرز اشاره کرد.

وی در ادامه از فعال کردن خزانه معین در شهرستان مهران خبر داد و گفت: هر یک از بانک‌ها، شعب فعال خود را در مرز مهران و سایر مرز‌ها برای تامین ارز اربعین در ساعات مختلف شبانه روز تجهیز کنند.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.