سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندانی آزاد شده، مجدد دست به سرقت زد 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده، خبر داد و گفت: متهم در حین سرقت خودرو دستگیر شد.  

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت خودرو در محدوده وردآورد، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ چیتگر قرار گرفت.

او  ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، متهم را در حال تخریب و باز کردن درب خودرو ۲۰۶ مشاهده نمودند. متهم بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز به صورت پیاده متهم زمینگیر و دستگیر شد. متهم به جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در تحقیقات اولیه مشخص گردید که متهم سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است. همچنین متهم به ۷ فقره سرقت خودرو از نوع پراید و پژو اعتراف نمود. این سارق به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و دزدگیر به جهت ارتقا امنیت خودرو خود استفاده نموده و خودرو خود را در مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته هستند پارک نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
یعنی آزادش کردن تا دزدی کنه؟!