سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون مردم مظلوم غزه حقوق بشر آمریکایی را در جهان رسوا کرد

نماینده مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به نسل کشی و جنایت وحشیانه اسرائیل در غزه و حمایت آمریکا و کشور‌های غربی از آن، گفت: خون این مردم بی‌گناه و بی دفاع باعث شد خدای متعال آمریکا، اسرائیل و متحدانشان که ادعای حقوق بشر، آزادی وصلح داشتند را رسوا کن.

 آیت الله سید مجتبی حسینی در مراسم عهد جانان شهدای مقاومت که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مقاومت در صحن جامع مهدوی آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون نمونه‌های فراوانی از اعجاز الهی را تجربه کردیم، گفت: در طول این سال‌ها هر کجا با ما دشمنی و جنگ شد؛ در جنگ تحمیلی، در لبنان، فلسطین و یمن و هر جای دیگر؛ نصرت الهی شامل حال مومنان مقاوم شد و دشمن شکست خورد.
 
او ادامه داد: اگر دینی از زمان حضرت آدم تاکنون باقی مانده به برکت دفاع مومنان و خون‌های مقدس بر زمین ریخته شده آنان است. اگر امروز دین و معنویتی در دنیا وجود دارد به برکت جهاد و دفاع بوده و خداوند وعده داده که پیروزی با مستضعفین عالم است.
 
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با تاکید بر اینکه خدای متعال با معجزه‌ای عظیم در هشت سال دفاع مقدس کشورمان را در مقابل صدام و کشور‌های غربی و عربی پشتیبان آن به نصرت رساند، ابراز کرد: بعد از آن هم همچنان در عرصه‌های مختلف با دشمنان در جنگ هستیم؛ ولی ملت ما روز به روز عزیزتر و قوی‌تر شده است و دشمنان در حال زوال و نابودی هستند.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در سالگرد پیروزی حزب الله قهرمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به تجهیزات نظامی روز دنیا در جنگ ۳۳ روزه قرار داریم، تصریح کرد: در این جنگ طبق محاسبات، رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام تجهیزات و ادوات نظامی وارد میدان شده بود ولی در نهایت حزب الله با نصرت الهی پیروز شد.
 
او افزود: در سوریه، عراق و یمن نیز چنین معجزه‌هایی برای مقاومت رخ داد و باوجود محاسبات دشمنان، مقاومت به فضل الهی با جانفشانی و نثار خون دلیرمردانش به پیروزی رسید.
 
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با اشاره به نسل کشی و جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: خون این مردم بیگناه و بی دفاع باعث شد خدای متعال آمریکا، اسرائیل و متحدانشان را که ادعای حقوق بشر، آزادی و صلح داشتند را در جهان رسوا کند که اگر ما میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کردیم و امکانات آن را هم داشتیم باز هم نمی‌توانستیم این چنین مردم دنیا را متوجه مقاومت کنیم.

آیت الله حسینی در پایان با بیان اینکه تمام دنیا می‌دانند ریشه مقاومت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: خدا را شاکریم علیرغم درآور بودن قضایای غزه، ولی دشمن در جهان رسوا شد. همان گونه که شهادت امام حسین (ع) بنی امیه را در جهان رسوا کرد و به نابودی کشاند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.