مجامع بین‌المللی باید قاطعانه برای مجازات جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کنند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در خصوص جنایات اسرائیل غاصب در نصیرات آورده‌است که جامعه جهانی و مجامع بین المللی به جای محکوم‌کردن صِرف، باید قاطعانه برای مجازات جنایات رژیم صهیونیستی ورود پیدا کنند.

در  بیانیه  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  آمده‌است: حملات گسترده رژیم صهیونیستی به بازار نصیرات و قتل عام مردم بی‌پناه، روز خونین دیگری در غزه را رقم زد و دل‌های آزادگان عالم را به درد آورد.

بیانیه حاکیست: در این بمباران جنون آمیز، جنایتکاران اسرائیلی، این بازار را به تلی از خاک تبدیل کرده و ده‌ها زن و کودک را در مرکز آن شهید کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده‌است: جامعه جهانی و مجامع بین المللی به جای محکوم‌کردن صِرف، باید قاطعانه در مجازات رژیم صهیونسیتی ورود پیدا کنند و با اقدامات تنبیهی، این جنایتکاران را از این خون‌ریزی‌ها بازدارند.

بیانیه حاکیست:‌بی‌شک رزمندگان جبهه مقاومت در غزه، یمن، عراق و حزب الله لبنان با ضرباتی سنگین انتقام این قتل عام را خواهند گرفت؛ اما غم و اندوه این جنایت از دل‌ها زدوده نخواهد شد و سنگینی آن بر قلب‌ها همچنان باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده‌است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن این جنایت هولناک و سَبُعانه از سازمان کنفرانس اسلامی، سران کشور‌های اسلامی و امت اسلامی می‌خواهد در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان ساز حضور داشته باشند و این دشمنان بشریت را در ادامه خونریزی‌ها ناکام بگذارند.

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده‌است: سقوط رژیم غاصب صهیونیستی یک واقعیت حتمی است و این جانیان به زودی از صفحه روزگار محو خواهند شد. امید است جامعه بشری به وظایف خود در مقابل این ظلم و ستم خونبار عمل کرده و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

 بر اثر هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی در روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به اردوگاه نصیرات در مرکز غزه، ۲۱۰ نفر از ساکنان این اردوگاه به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار