سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

تونل کبیرکوه به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

استاندار ایلام گفت: تونل کبیرکوه با رعایت الزامات ایمنی، برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی به صورت موقت زیر بار ترافیک رفته است.

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در جریان بازدید از تونل کبیرکوه(مسیر آبدانان - دره‌شهر) اظهار کرد: این تونل با توجه به کاهش میزان مسافت بین شهرهای آبدانان و دره‌شهر و قرار گرفتن در مسیر تردد زوار نقش مهمی در تسهیل تردد زوار دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه بزرگ در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، یادآور شد: در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای استفاده از این تونل، نواقص آن در اسرع وقت برطرف می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه تکمیل پروژه نیازمند۲۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار است، ابراز کرد: نقش دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی در گشایش اعتبارات ویژه تونل کبیرکوه ( بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال) و تکمیل آن برای استفاده مردم شهرستان‌های آبدانان و دره‌شهر و سایر نقاط کشور بسیار ارزنده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده به مردم هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران و حاصل فداکاری شهدا است، گفت: ابرپروژه تونل کبیرکوه جزو آرزوهای دیرینه و مطالبه به حق مردم شهرستان‌های آبدانان و دره شهر و هدیه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم استان به خصوص حوزه جنوب این استان است.

وی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگ اربعین امام حسین(ع) دارای برکات مادی و معنوی برای مردم شریف استان ایلام است، ابراز کرد: مردم استان ایلام برای استقبال و تسهیل در تردد زوار اربعین سنگ تمام گذاشته‌اند.

بهرام‌نیا در پایان با اشاره به لزوم رعایت اصول ایمنی در تردد از این تونل تا زمان تکمیل نهایی آن، خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت، دوچرخه و نیز پیاده روی در این تونل ممنوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.