سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع روزانه میوه و صیفی به ۲۳ هزار تن رسید

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزار تن میوه، صیفی و فرنگی جات در میدان مرکزی عرضه می‌شود که ۲ تا ۳ هزار تن این میزان مازاد بر تقاضاست.

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  از کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم صادرات، قیمت گوجه فرنگی در هفته‌های اخیر با نوساناتی روبرو شد که با گرمای هوا و گستره حجم عرضه قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته که همین امر منجر به ایجاد تعادل در بازار شده است.

به گفته او، با افزایش حجم صادرات خیار به سبب ایام اربعین و تاخیر در برداشت، قیمت خیار کاهش یا افزایشی نداشته است.

یاوری قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی بوئین زهرا و قزوین ۱۸ تا ۲۰ هزارتومان، گوجه فرنگی شیراز ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان، خیارگلخانه ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان و خیار اصفهان ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزارتن میوه، صیفی و فرنگی جات در میدان مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم عرضه در برابر تقاضا، روزانه ۲ تا ۳ هزارتن بار در میدان به سبب نبود خریدار می‌ماند.

او قیمت کنونی هرکیلو انبه را ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو انجیر سیاه در میدان ۲۰ تا ۲۸ هزارتومان، انجیر زرد ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، زردآلو ۵۰ تا ۷۰ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، آلو سیاه ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان، گلابی ۶۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و انگور عسگری ۳۰ تا ۴۵ هزارتومان است.

خبرنگار: آزاده محبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.