سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریالی در طرح فانوس دریایی بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طرح فانوس دریایی ساحل بوشهر با ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است که این طرح اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی دارد.

وحید نیک‌روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ارتفاع طرح فانوس دریایی بوشهر ۴۷ متر و دارای رستوران، منظرگاه، تفرجگاه و دیگر موارد گردشگری است.

وی بیان کرد: طرح یاد شده در پنج طبقه و ظرف مدت ۱۸ ماه احداث می‎شود که می‌تواند به عنوان یکی از نماد‌های برجسته شهر بوشهر لقب بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمران شهری بوشهر در اولویت نخست شورای ششم بوشهر قرار داشته و در این راستا ظرف سه سال اخیر با تلاش شورا و شهرداری طرح‌های متنوعی به سرانجام رسیده است.

نیک روش افزود: تاکنون ۹۰ درصد طرح‌های نیمه تمام عمران شهری بوشهر شده و مابقی طرح‌ها نیز با سرعت خوبی در دست اجرا است.

وی گفت: در بوشهر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اولویت اجرای طرح‌های خدمات شهرداری قرار گرفته است که در این ارتباط زمینه‌سازی همکاری سرمایه‌گذاران در ساخت هتل و اقامتگاه مورد توجه است.

رئیس شورای شهر بوشهر همچنین از ساخت اسکله گردشگری و تفریحی دریایی در ساحل بوشهر (روبرو ساختمان شورای شهر بوشهر) خبر داد.

نیک‌روش ادامه داد: اعتبار ساخت طرح احداث ۲ فرهنگ‌سرای مجهز در باغ بهزاد و شهرک نیایش نیز تصویب شده و اکنون در دست مطالعه است.

وی افزود: با اجرای نهضت آسفالت کوچه‌ها این طرح در بوشهر سرعت قابل قبولی پیدا کرده و اکنون نیز کوچه‌های منطقه یک رو به تکمیل است، اما در منطقه ۲ بوشهر به دلیل ایجاد کوچه‌ها در خارج از طرح تفصیلی فرایند آسفال قدری مشکل‌ساز شده است.

نیک روش با اشاره به حل معضل ترافیک در شهر بوشهر گفت: ساخت پارکینگ در معابر مختلف شهر بوشهر طراحی شده و در این زمینه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.