سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماتیاس دلیخت و نصیر مزراوی ۲ خرید جدید شیاطین سرخ

ماتیاس دلیخت و نصیر مزاروی به منچستریونایتد پیوستند.

باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی انتقال ماتیس دلیخت، مدافع هلندی، را از بایرن مونیخ تکمیل کرد. این بازیکن با قراردادی پنج ساله به همراه بند تمدید یک ساله به شیاطین سرخ پیوست.  

طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد برای این انتقال ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد. دلیخت که پیش از این در آژاکس زیر نظر اریک تن هاخ بازی کرده بود، حالا دوباره با سرمربی سابق خود، در منچستر یونایتد همکاری خواهد کرد.

ماتیاس دی لیخت پس از امضای قراردادش با منچستریونایتد گفت: به محض اینکه شنیدم منچستریونایتد من را می‌خواهد، از فرصتی برای یک چالش جدید در چنین باشگاه تاریخی هیجان‌زده شدم. در صحبت‌هایی که بعد از آن انجام شد، من تحت تاثیر چشم‌اندازی که تن هاخ برای من در نظر گرفتند، قرار گرفتم.

نصیر مزاروی مدافع ۲۶ ساله تیم ملی مراکش نیز با قراردادی ۴ ساله  تا سال ۲۰۲۸ و با بند تمدید یک سال دیگر به منچستریونایتد پیوست.

مزراوی پس از پیوستن به شیاطین سرخ گفت: این احساس باورنکردنی است که یک بازیکن منچستریونایتد باشم و من نمی‌توانم صبر کنم تا با پیراهن قرمز در اولدترافورد بازی کنم. من می‌دانم که در یک زمان هیجان انگیز به باشگاه می‌پیوندم. هرکسی که با آنها صحبت کرده ام، جاه طلبی یکسانی برای بردن جام‌ها با هم دارند و من عزم راسخ برای رسیدن به آن احساس می‌کنم.

مزراوی و دلی لیخت شماره ۳ و ۴ را در منچستریونایتد بر تن خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.