سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ هزار قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

مدیرکل حج و زیارت قم با اشاره به‌ضرورت ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح، گفت: تاکنون افزون بر ۹۰ هزار قمی در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

اسماعیل رستمی ، با اشاره به اینکه هم اینک ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح کشور در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: که سهم استان قم ۹۰ هزار زائر اربعینی بوده‌است.

مدیرکل حج و زیارت قم  با تاکید بر اینکه ثبت‌نام زائران قمی در سامانه سماح در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده‌است، ادامه داد: ثبت‌نام در این سامانه توسط زائران قمی روند افزایشی دارد.

رستمی اهمیت ثبت‌نام در سامانه سماح را مورداشاره قرار داد و گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان حج و زیارت علاوه بر خدمات درمانی و رفاهی در طول مسیر پیاده‌روی اربعین، پوشش بیمه‌ای زائران است.

مدیرکل حج و زیارت استان قم با اشاره برخی از حوادث و مشکلات سال‌های گذشته در طول سفر زائران اربعین، گفت: زائران پیاده‌روی اربعین قم تحت حمایت و پوشش بیمه‌ای قرار خواهند گرفت.

رستمی بیان کرد: پوشش بیمه‌ای زائران اربعین استان قم بر اساس میزان پوشش و حمایت بیمه‌ای در سه سطح و حق بیمه ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزارتومانی پیش‌بینی‌شده که زائران می‌توانند با پرداخت یکی از این ارقام، از مزیت‌های بیمه‌ای مانند حوادث بهره‌مند شوند.

مدیرکل حج و زیارت قم  عنوان کرد: پیش‌شرط بهره‌مندی زائران از پوشش‌های بیمه‌ای، ثبت‌نام در سامانه سماح است.

مدیرکل حج و زیارت قم  همچنین تصریح کرد: خادمان اربعین اداره‌کل حج و زیارت استان قم امروز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین راهی کربلای معلی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.