سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۲۹۵ قاری و حافظ قرآن در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم

چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران با شرکت ۲۹۵ قاری و حافظ قرآن کریم در ۸ رشته آغاز شد.

 چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در ۸ رشته در قالب ۱۹۰ نفر از آقایان و ۱۰۵ نفر بانوان روز سه شنبه در سالن همایش‌های هتل ارم تهران آغاز شد.

در این دوره از مسابقات که یک سوم به بانوان اختصاص دارد، شرکت کنندگان در رشته حفظ قرآن کریم در قالب ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.

بر همین اساس این دوره از مسابقات که به مدت دو روزه در هتل ارم تهران ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان در رشته‌های تلاوت، ترتیل، تحقیق، اذان، دعا خوانی و معارف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: انس هر چه بیشتر با قرآن کریم، تکریم و ترغیب متسابقین و جامعه و فعالان قرآنی از جمله اهداف برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات است.

سید مهدی شرفی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۲۴ نفر در بخش آقایان و ۲۱ نفر در بخش بانوان به عنوان نفرات برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بانوان در عرصه اذان گویی رقابتی نخواهند داشت، ادامه داد: در این دوره بانوان در ۴ رشته معارفی به صورت مکتوب و مشترک با برادران به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه به تمامی شرکت کنندگان این دوره از رقابت‌ها مبلغ یک میلیون تومان هدیه خواهد شد، گفت: لوح تقدیر، تندیس مسابقات و جوائز نقدی که به نفرات برتر اهدا خواهد شد از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.