سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی؛ افزایش نسبی دما در سراسر استان اصفهان

به سبب ماندگاری توده هوای گرم تابستانی، افزایش نسبی دما در سراسر استان را خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد گفت: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲۳ تا ۲۵ مردادماه) به سبب ماندگاری توده هوای گرم تابستانی، افزایش نسبی دما در سراسر استان را خواهیم داشت.


لیلا امینی با اشاره به وضعیت هوای استان افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد،به سبب فعالیت جریانات مانسونی شرایط بارش رگباری، تندباد موقتی در نیمه جنوبی و ارتفاعات شمالی استان بصورت رگبار و رعد و برق محلی وجود دارد. 


او گفت: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه به شرایط پایداری افزوده شده و روند افزایش نسبی دما و ماندگاری توده هوا پیش‌بینی می‌شود.



رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: افزایش دما طی ۷۲ ساعت آینده به ویژه در آران و بیدگل، اردستان، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، کاشان، کبوترآباد، مهاباد، نجف‌آباد و شهر اصفهان محسوس‌تر خواهد بود.


او با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۴۲ و کمینه صبح  امروز ۲۵ درجه و بادرود با ۴۶ و بویین میاندشت با ۱۵ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.