سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام صهیونیست:

اتحادیه اروپا باید بخاطر بورل شرمگین باشد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله کرد.

جنگ خونین غزه اکنون حتی صدای کشور‌های غربی طرفدار رژیم صهیونیستی را نیز درآورده است. جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از جمله کسانی بود که خواستار در دستور کار قرار گرفتن تحریم‌ها علیه افراط گرایان صهیونیست شد؛ موضوعی که به هیچ عنوان به مذاق مقامات تل آویو خوش نیامد. 

به گزارش الجزیره، بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که به اظهارات افراط گرایان خود شهرت دارد امروز (دوشنبه) به بورل حمله کرد. 

اسموتریچ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را متهم کرد از حماس و محور مقاومت ایران در منطقه حمایت کرده و تمامیت جامع غربی را تهدید می‌کند. 

این مقام صهیونیست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: روزی خواهد رسید که اتحادیه اروپا به دلیل وجود بورل و سیاست‌های دوگانه‌ای که او و دوستانش در قبال اسراییل اتخاذ کرده و در کنار تروریست‌ها قرار گرفتند شرمگین خواهند شد. 

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که بورل خواستار اعمال تحریم علیه افراط گرایانی شد که در روند صلح با فلسطینیان سنگ اندازی می‌کنند. 

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تازگی خواستار قطع ورود سوخت و کمک‌های بشردوستانه به غزه تا زمان آزادی اسرای صهیونیست از بند حماس شده است. اسموتریچ نیز گرسنگی دادن به کودکان در غزه را اخلاقی و توجیه پذیر خوانده بود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.