سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس مطرح کرد؛

نظر مثبت کمیسیون شوراها درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات

بیاتی گفت: خطیب سابقه فعالیت در کسوت وزیر اطلاعات در دولت سیزدهم را دارا است، برنامه‌های خوبی برای این وزارت در نظر دارد.

ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در تشریح نوبت صبح جلسه امروز (دوشنبه، ۲۲ مرداد) این کمیسیون که با موضوع بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شد، گفت: سید اسماعیل خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات نخستین مهمان کمیسیون بود که به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سوابق خطیب عنوان کرد: وی که سابقه فعالیت در کسوت وزیر اطلاعات در دولت سیزدهم را دارا است، برنامه‌های خوبی برای این وزارت در نظر دارد.

وی افزود: در مجموع نظر نمایندگان نسبت به برنامه‌ها، سوابق و عملکرد گذشته او مثبت بود و رضایتمندی وجود داشت، اما از آنجایی که وزارت اطلاعات در حوزه کاری کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس قرار دارد، جلسه دیگری نیز در کمیسیون حاضر خواهد شد و درباره برنامه‌های خود صحبت خواهد کرد.

بررسی ابهامات سوابق کاری عراقچی در جلسه دیگر

بیاتی با اشاره به مهمان بعدی جلسه بیان کرد: عباس عراقچی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت آقای پزشکیان با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و نمایندگان نیز نظرات خود را درباره برنامه‌ها و سوابق او مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی عراقچی قابل قبول بود، اما اعضای کمیسیون سوابق او را جای بحث دانستند، خاطرنشان کرد: ابهامات موجود در سوابق کاری وزیر پیشنهادی امور خارجه به ویژه در زمان مذاکرات برجام باعث شد اعضای کمیسیون قانع نشوند و قرار شود جلسه دیگری با حضور عرافچی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.