سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع و معادن:

آزاد کردن قیمت خودرو التهاب‌زا است

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن درباره جزئیات جلسه با اتابک وزیر پیشنهادی وزارت صمت صحبت کرد.

سید جواد حسینی‌کیا نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امر‌وز (دوشنبه ۲۲ مرداد) با محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: یکی از موضوعات بررسی شده در این جلسه موضوع خودرو بود؛ وزیر پیشنهادی صمت در این حوزه معتقد بود که ناترازی عرضه و تقاضا خودرو باید برطرف شود و قیمت تعیین شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین درباره واردات خودرو بیان کرد که برای تنظیم‌گری بازار باید از ظرفیت واردات استفاده کرد تا از یک سو نظر مصرف‌کنندگان تامین شود و از سوی دیگر تولیدکنندگان زیان نبینند.

حسینی‌کیا بیان کرد: وزیر پیشنهادی صمت معتقد بود که باید به سمت تامین زنجیره تولید در حوزه معدن رفت از سوی دیگر از آنجاکه عمق اکتشاف اکنون حدود ۵۰۰ متر است باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود تا بتوان از ذخایر موجود به درستی بهره‌برداری کرد.

وی اضافه کرد: آقای اتابک به قیمت گذاری دستوری در حوزه خودرو در شرایط فعلی معتقد است و در نشست امروز بیان کرد که آزاد کردن قیمت خودرو در این شرایط التهاب‌زا است و این کار باید به تدریج صورت گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: از آنجا که کمیسیون صنایع و معادن یک جلسه دیگر با وزیر پیشنهادی صمت خواهد داشت تاکنون نظر کمیسیون درباره ایشان نهایی نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.